Zapraszamy
REGULAMIN ORAZ ZASADY GRY
I. ZASADY OGÓLNE FORUM
- Nick gracza powinien być prosty i krótki !
- Odnosimy się z szacunkiem do innych użytkowników !
- Na grze nie polecamy żadnych stron o podobnej działalności !
- Swoim zachowaniem i swoją postawą prezentujemy swoją osobę i kulturę !
- Na grze nie używamy wulgaryzmów !
II. ADMINISTRACJA I MODERATORZY
- Moderatorami zostają osoby które stworzyły ta grę i pomagający w jej tworzeniu. Oczywiście inni też mogą nimi zostać o odbyciu 2 miesięcznego stażu.
- Najważniejsza osoba na grze to ADMINI. Jeżeli nie ma głównego ADMINA to zastępuje go zastępca.
- Administratorzy mianują osoby na wyższe lub niższe stanowiska. Pilnują gry. Polecają ją na zewnątrz.
- Administratorzy rozstrzyga spory, ma prawo do interpretowania przepisów Regulaminu Gry i innych przepisów obowiązujących w Grze.
- Dla Moderatorów przewidziane są następujące rangi: Stażysta, Młodszy Moderator, Moderator, Starszy Moderator. Awans do wyższej rangi wiąże się z koniecznością uzyskania awansu na odpowiedni stopień służbowy i posiadania odpowiedniego stażu na dotychczasowym stanowisku.
- Moderator Główny akceptuje jednostki i przydziela im moderatorów.
III. UŻYTKOWNICY
- Użytkownikiem jest każda osoba zarejestrowana na naszej stronie.
- Użytkownik może zwrócić się z zapytaniem lub prośbą do administratora lub moderatora.
- Każdy użytkownik ma prawo do założenia i prowadzenia:
- jedną JRG (po pewnym czasie - KM/KW)
- jedną OSP (po pewnym czasie JS/KSRG)
- jedną ZSP
- Użytkownicy szanują się nawzajem i nie używają wulgaryzmów !
- Gracz zobowiązany jest do:
- terminowego opisywania przydzielonych zdarzeń. Brak wyjazdu jest równoznaczny z przyznaniem ostrzeżenia i nałożeniem przewidzianej regulaminem kary !!!
- prowadzenia swoich jednostek zgodnie z regulaminem gry.
- współpracy ze swoim Moderatorem prowadzącym. (URLOP, ZMIANY)
IV. PROWADZENIE JEDNOSTKI, OPIS i OCENA AKCJI
- Pierwszy post naszej jednostki powinien posiadać:
- nazwę, która wskazuje na to, że jest to wątek jednostki,
- sprzęt będący na wyposażeniu jednostki (tj. samochody, przyczepki, kontenery itp.)
- informacje na temat naszego miasta w którym działa jednostka.
- Numery operacyjne !!!
- Każdy opis zdarzenia musi posiadać:
- wskazaną przez Moderatora godzinę przyjęcia zgłoszenia przez Stanowisko Kierowania/Dyspozytora,
- godzinę wyjazdu zastępów/zespołów,
- godzinę przybycia zastępów/zespołów na miejsce zdarzenia,
- rozpoznanie sytuacji na miejscu i podjęte działania,
- godzinę zakończenia działań i powrotu zastępów/zespołów do bazy,
- Czas na opisanie akcji jest zależny od działu:
- JRG > 3 dni (do następnej zmiany)
- OSP > 4-6 dni
- ZSP > 7 dni
- Ocenę i opisy akcji sprawdzają moderatorzy
-
V. KONTROLA JEDNOSTEK
VI. KARY
Offline