Służby ratownicze 112

Zapraszamy

Ogłoszenie

Jest 29.07.2015r. - służbę pełni zmiana I

#1 2015-06-29 14:49:26

 Merolek

Administrator

Zarejestrowany: 2015-01-09
Posty: 110
Punktów :   

REGULAMIN gry

http://images66.fotosik.pl/1008/9df4778e0a57c0a6med.jpg




REGULAMIN ORAZ ZASADY GRY




I. ZASADY OGÓLNE FORUM
- Nick gracza powinien być prosty i krótki !
- Odnosimy się z szacunkiem do innych użytkowników !
- Na grze nie polecamy żadnych stron o podobnej działalności !
- Swoim zachowaniem i swoją postawą prezentujemy swoją osobę i kulturę !
- Na grze nie używamy wulgaryzmów !


II. ADMINISTRACJA I MODERATORZY
- Moderatorami zostają osoby które stworzyły ta grę i pomagający w jej tworzeniu. Oczywiście inni też mogą nimi zostać o odbyciu 2 miesięcznego stażu.
- Najważniejsza osoba na grze to ADMINI. Jeżeli nie ma głównego ADMINA to zastępuje go zastępca.
- Administratorzy mianują osoby na wyższe lub niższe stanowiska. Pilnują gry. Polecają ją na zewnątrz.
- Administratorzy rozstrzyga spory, ma prawo do interpretowania przepisów Regulaminu Gry i innych przepisów obowiązujących w Grze.
- Dla Moderatorów przewidziane są następujące rangi: Stażysta, Młodszy Moderator, Moderator, Starszy Moderator. Awans do wyższej rangi wiąże się z koniecznością uzyskania awansu na odpowiedni stopień służbowy i posiadania odpowiedniego stażu na dotychczasowym stanowisku.
- Moderator Główny akceptuje jednostki i przydziela im moderatorów.


III. UŻYTKOWNICY
- Użytkownikiem jest każda osoba zarejestrowana na naszej stronie.
- Użytkownik może zwrócić się z zapytaniem lub prośbą do administratora lub moderatora.
- Każdy użytkownik ma prawo do założenia i prowadzenia:
    - jedną JRG (po pewnym czasie - KM/KW)
    - jedną OSP (po pewnym czasie JS/KSRG)
    - jedną ZSP
- Użytkownicy szanują się nawzajem i nie używają wulgaryzmów !
- Gracz zobowiązany jest do:
    - terminowego opisywania przydzielonych zdarzeń. Brak wyjazdu jest równoznaczny z przyznaniem ostrzeżenia i nałożeniem przewidzianej regulaminem kary !!!
    - prowadzenia swoich jednostek zgodnie z regulaminem gry.
    - współpracy ze swoim Moderatorem prowadzącym. (URLOP, ZMIANY)


IV. PROWADZENIE JEDNOSTKI, OPIS i OCENA AKCJI
- Pierwszy post naszej jednostki powinien posiadać:
     - nazwę, która wskazuje na to, że jest to wątek jednostki,
     - sprzęt będący na wyposażeniu jednostki (tj. samochody, przyczepki, kontenery itp.)
     - informacje na temat naszego miasta w którym działa jednostka.
     - Numery operacyjne !!!
- Każdy opis zdarzenia musi posiadać:
     - wskazaną przez Moderatora godzinę przyjęcia zgłoszenia przez Stanowisko Kierowania/Dyspozytora,
     - godzinę wyjazdu zastępów/zespołów,
     - godzinę przybycia zastępów/zespołów na miejsce zdarzenia,
     - rozpoznanie sytuacji na miejscu i podjęte działania,
     - godzinę zakończenia działań i powrotu zastępów/zespołów do bazy,
- Czas na opisanie akcji jest zależny od działu:
     - JRG > 3 dni (do następnej zmiany)
     - OSP > 4-6 dni
     - ZSP > 7 dni
- Ocenę i opisy akcji sprawdzają moderatorzy
-


V. KONTROLA JEDNOSTEK


VI. KARY


Generał Brygadier Merolek
Komendant Główny Gry o Służbach Ratowniczych

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nomoremt2.pun.pl www.anonimowe.pun.pl www.kkk.pun.pl www.twierdzazakonow.pun.pl www.wicie.pun.pl