Zapraszamy
Regulamin sklepu ratowniczego
1. Każdorazowo z zapytaniem o wycenę czy dostawę należy założyć nowy wątek z nazwą jednostki. 1 wątek = jedno zamówienie.
2. W każdym poście z zapytaniem o zakup sprzętu musi się znajdować: nazwa jednostki, dział, link do jednostki, jaki sprzęt jednostka chce kupić (podać co najmniej markę).
3. Wycena dokonywana jest w okresie 3 dni od złożenia prośby o wycenę.
4. Po wycenie sprzętu użytkownik ma 5 dni na podanie decyzji czy kupuje dany sprzęt czy odmawia.
5. Kiedy znamy około cenę danego sprzętu możemy poprosić od razu o jego dostawę.
6. Zamówiony i potwierdzony sprzęt zostaje dostarczony w przeciągu 3 dni.
7. Sklep zastrzega możliwość nie dostarczenia sprzętu w przypadku, gdy:
a) jednostka nie ma wystarczających środków
b) użytkownik posiada uchybienia w pracy (bany itp.)
8. W przypadku dużych zakupów jednostka może liczyć na rabat.
9. Każda prośba o rabat od razu zostaje odrzucona ostatecznie.
10. Podane ceny są ostatecznie i nie można ich negocjować.
Offline